Starówka
Aktualności
Regulamin Targów zajęć pozalekcyjnych IV edycja
07/08/2024
REGULAMIN
TARGÓW ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH
w Galerii Handlowej Starówka w Stargardzie, 07.09.2024r.
- Postanowienia ogólne:
- Organizatorem Targów zajęć pozalekcyjnych jest GH Starówka w Stargardzie, ul. B. Chrobrego 8 B.H.U. Modehpolmo Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie 71-256, Al. Wojska Polskiego 184C/2.
- Targi zajęć pozalekcyjnych zwanych dalej „Targami” są imprezą z udziałem lokalnych zespołów, kół zainteresowań, szkółek, stowarzyszeń oraz innych nieformalnych grup dziecięco-młodzieżowych, zwanych dalej Wystawcami. Ideą Targów jest promocja tych firm oraz zapewnienie klientom GH Starówka atrakcyjnej oferty sprzedażowej zajęć pozaszkolnych. Uczestnicy oraz klienci GH Starówka będą mieli możliwość obejrzenia przygotowanych przez nich pokazów, warsztatów czy też wzięcia w nich udziału.
- Targi organizowane są w dniu 7 września 2024r. od godziny 11:00 do 16:00 na pasażu Galerii Handlowej Starówka w Stargardzie.
- Warunki udziału:
- Warunkiem udziału i uzyskania statusu Wystawcy podczas Targów jest zgłoszenie i przesłanie/dostarczenie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres e-mail: biuro@galeria-starowka.pl lub osobiście do Biura Administracji w Galerii Handlowej Starówka.
- Formularz zgłoszenia należy dostarczyć najpóźniej do dnia 23.08.2024r.
- Organizator Targów zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa w Targach bez podania przyczyny.
- Oficjalna lista Wystawców ogłoszona zostanie do 28.08.2024r. na stronie galeria-starowka.pl
- Miejsce wystawiennicze:
- Wystawcy zorganizują stoiska w miejscu wyznaczonym przez Organizatora samodzielnie bądź z wykorzystaniem odpłatnych stoisk przygotowanych przez Organizatora. Ofertę wynajmu stoiska drewnianego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu Targów zajęć pozalekcyjnych.
- Wystawca ma obowiązek prowadzić stoisko w godzinach wyznaczonych przez Organizatora. Ewentualne zmiany dotyczące godzin prowadzenia stoiska winny być ustalone z Organizatorem i zmienione wyłącznie za jego zgodą.
- Montaż stoiska oraz rejestracja uczestników Targów odbywa się w dniu Targów od godzi. 10-00 –11:00
- Lokalizację stoiska wskazuje Organizator przy czym zastrzega sobie prawo jej zmiany z przyczyn organizacyjnych lub technicznych.
- Obowiązki i prawa wystawców:
- Wystawca ma obowiązek utrzymania porządku wewnątrz i na zewnątrz stoiska.
- Obowiązuje zakaz ingerowania w konstrukcję stoiska w przypadku korzystania z odpłatnego stoiska Organizatora.
- Wystawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych Organizatora dotyczących estetyki stoiska.
- Wystawcy zabrania się udostępniania stoiska osobom trzecim.
- Osoby nie będące Wystawcami a wystawiające swoją ofertę z obrębie Targów będą usuwane z jego terenu przez Organizatora, służby porządkowe i Straż Miejską.
- Wystawca oświadcza, że posiada aktualne badania techniczne urządzeń elektrycznych, wykorzystywanych w ramach Tarków oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
- Istnieje możliwość skorzystania z parkingu podziemnego (parking bezpłatny).
- Opłaty:
- Udział w targach bez bezpłatny.
- Wynajem stoiska drewnianego od Organizatora – 50 zł + VAT 23%.
- Za stwierdzenie zniszczeń stoiska Organizatora będzie naliczana dodatkowa opłata.
- Ubezpieczenia:
- Wystawca ubezpiecza się we własnym zakresie i na własny koszt.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty zaistniałe podczas trwania Targów.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane kradzieżą, wandalizmem, działaniem sił przyrody i innymi przyczynami losowymi.
- Prezentacja na scenie:
- Prezentacja na scenie nie jest obowiązkowa.
- Prezentacja na scenie nie powinna przekraczać 10-ciu minut.
- Chęć prezentacji należy zadeklarować w formularzu zgłoszenia.
- Postanowienia końcowe:
- W przypadku niestosowania się do ustaleń Regulaminu Organizator może usunąć Wystawcę z terenu Targów.
- Przypadki nieuwzględnione w Regulaminie będą rozstrzygane na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Egzekwowanie ww. Regulaminu powierza się Organizatorowi, służbom porządkowym, jak również Policji
i Straży Miejskiej. - W czasie trwania Targów dozwolone jest robienie zdjęć i filmowanie ekspozycji oraz Wystawców.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania logo Wystawcy w celach promocyjnych Targów we wszystkich kanałach marketingowych (np. media społecznościowe, radio, banery, ulotki itp.)
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz na wykorzystanie wizerunku i wypowiedzi: Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie niżej wymienionych moich danych osobowych. Zgoda udzielana jest tylko do przetwarzania danych oraz ich udostępniania w podanym niżej zakresie: Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu kontaktowego, nr konta, dane związane z ubezpieczeniem i podatkami.
Wyrażam zgodę na: wykorzystanie mojego wizerunku i moich wypowiedzi na materiałach filmowych i zdjęciowych podczas Targów zajęć pozalekcyjnych organizowanych przez GH Starówka w Stargardzie firma F.B.H.U. Modehpolmo Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie 71-256, Al. Wojska Polskiego 184C/2 oraz rozpowszechnianie ich przez Galerię Handlową Starówka w celach informacyjnych, promocyjnych i archiwalnych, w szczególności poprzez ich publikację w materiałach drukowanych oraz w sieci Internet (zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, t.j. Dz. U. Z 2017 r. Poz. 880 ze zm.)
Oświadczam, że zrzekam się dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu. Ponadto oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, że zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. że:
- Administratorem Państwo danych osobowych jest FBHU Modehpolmo sp. z o.o., z siedzibą al. Wojska Polskiego 184C/2, 71-253 Szczecin, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000019446, NIP 8521028494 (dalej: Administrator).
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym skontaktować się można pisemnie na adres spółki, lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: iodo@modehpolmo.pl,
- Dane będą udostępnianie wyłącznie podanym odbiorcom.
- Przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych,
- Dane podaję dobrowolnie.
- Przysługuje mi prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust lit.a lub 9 ust. 2 lit.a RODO, na postawie zgody)
- Posiadam prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane wieczyście.